Tanquem un curs ple d'aprenentatges, reptes, esforços i moments compartits. Hem crescut no només en coneixements, sinó també en amistat, respecte i convivència.
Volem agrair la dedicació dels mestres i del personal de l'escola, el suport de les famílies i la il·lusió i les ganes de superació dels nostres alumnes, que són el veritable motor de l'escola.
Ara és moment de gaudir d'un merescut descans i de carregar energies per al proper curs.
Us esperem al setembre amb la mateixa il·lusió de sempre.
Bon estiu a tothom!
