A l'escola acollim infants i joves de les etapes d'educació infantil (segon cicle, a partir dels 3 anys), primària i secundària, fins als 18 anys aproximadament.
L'escola s'estructura en 2 línies, l'alumnat està distribuït per les diferents línies i etapes tenint en compte les seves necessitats de relació i emocionals, així com les seves característiques i capacitats, però també la seva edat cronològica. L'objectiu és trobar el grup on l'infant o jove se senti millor i on pugui desenvolupar tot el seu potencial i totes les seves capacitats; en definitiva, trobar el lloc on pot aprendre.
LÍNIA BLAVA
Al llarg d'aquesta línia, els i les alumnes es distribueixen en 5 classes:
Els nens i nenes del Cicle Mitjà està format per una sola aula. Tot i que comparteixen alguns moments i algunes activitats amb companys i companyes d'altres aules de primària.
Els nens i nenes del Cicle Superior B està format per una sola aula. Tot i que comparteixen alguns moments i algunes activitats amb companys i companyes d'altres aules de primària.
Els nens i nenes de Primer d'ESO B està format per una sola aula i són els més grans d'aquesta línia. Tot i que comparteixen alguns moments i algunes activitats amb companys i companyes d'altres aules de primària.
LÍNIA GROGA
Al llarg d'aquesta línia, els i les alumnes es distribueixen en 2 cicles, amb un total de 6 aules:
Cicle primària i 1r cicle de Secundària:
Els nois i noies d'aquest cicle distribueixen en 3 classes:
Tant les classes de cicle superior A, de 1r A, com l'aula de 2n, sovint treballen juntes i comparteixen els espais d'aprenentatge i els tallers. Realitzen projectes conjunts o fan grups interclasses. Segons l'activitat, al llarg de la jornada l'organització i l'agrupació pot variar.
Cicle de 2n cicle de Secundària:
Els joves d'aquesta etapa es distribueixen en 3 classes:
Les agrupacions també són flexibles, segons l'activitat poden treballar per classes, per cursos o tots junts.
Els i les alumnes de 4t preparen la seva sortida a l'escola i fan activitats adreçades a assolir competències que els ajudin a afrontar amb èxit l'etapa següent.
"Des dels infants més petits, fins als més grans de l'escola, es treballa seguint una línia ascendent d'autonomia i responsabilitat".
Els petits poden fer petits encàrrecs per l'escola, els mitjans surten a fer compres pel barri (amb un mestre), i els més grans porten a terme projectes de col·laboració amb entitats externes.
Les tasques escolars són experiencials i funcionals, tot allò que es fa i s'aprèn a l'escola és important que es pugui transferir a la vida quotidiana i que es pugui posar en pràctica (les habilitats socials de comunicació i relació, els continguts matemàtics, el coneixement i valoració positiva d'un mateix...)
Volem que a l'escola l'aventura d'aprendre sigui engrescadora i estimulant per a tots i totes.